Luften svider när vi andas in

Jag somnade visst i soffan igår. Vaknade i morse typ 06:30 och hade ingen aning om jag var. Efter någon sekund så fattade jag att jag låg i soffan hos mamma. Hej helt borta. Anna och jag gick upp vid typ 08:20, åkte ner till fiket och köpte färska frallor och åkte hem igen. Efter typ en halvtimme åt vi frukost innan vi började städa en massa.
Sen gjorde jag mig fin; fixade håret, sminkade mig och klädde på mig finfina kläder.
Sen kom mamma hem och vi firade henne. Var på fik, hon fick presenter av mig, Anna och Martin (fyra pocketböcker och 500:- för hjälp till en ny kamera) och jag hoppas hon blev glad. Jag åt förresten en god blåbärsmuffins och drack jordgubbste, det var gott. När vi åkte hem därifrån såg Anna och jag att det döda trädet var fullt med fåglar, så vi var tvugna att gå dit och ta lite kort, såklart. Döda träd med fåglar i är så fint.
Och vet ni, bilder får ni se senare, kanke imon.

Kommentarer
Postat av: Ma

Jag blev jätteglad över pressenterna! Tack så jättemycket! Började läsa en av böckerna i går och till helgen ska jag kolla på kamera!

Jättemysigt att ha er alla 3 hemma i helgen! Hoppas att vi kan fixa en hemresa i nov!

Kramar!

2009-10-12 @ 08:04:42
URL: http://partypinglanpe.blogg.se/

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0