Min mosiga hjärna

Jag är helt slut i huvudet, min hjärna är typ helty söndermosad. Men provet gick helt okej, typ, kan ha höjt mig tre nivåer om inte den poängtabellen från 2004 ändras alltför mycket. Och att ha förbättrat sig känns ju liksom inte alls fel, utan snarare SKITBRA! Under lunchen lyckades jag faktiskt träffa Gustav fårn jobbet, liksom den chansen är inte stor (vi, eller ja han, sptang på mig när jag satt och åt lunch, fyra hur bort ifrån där han skrev sitt prov), så vi åt lunchen ihop och snackade lite sådära. Mycket roligare än att sitta själv!
Jag har förresten haft Markus Krunegård låt "Allt gör mindre ont sen" (länkar till någonslags halvt live-version...)på hjärnan exakt heeeela dagen! Men det känns lugnt för den är så bra, fast jag tycker nog attd en påminner pretty much om dansbandsmusik!

Kommentarer
Postat av: Kit

Kul att det gick bra :D

2009-10-25 @ 10:40:36
URL: http://discotetris.blogg.se/

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0