Mosterträff

Vid 11 idag fick jag ett sms från min moster Malle som var i Stockholm och undrade om vi kunde träffas litegranna. Självklart ville jag det, så jag steg upp ur sängen och fixade iordning mig. Jag tog på mig min nya prickiga klänning, vita strumpbyxor och ett svart rosett-diadem. Mötte upp Malle och hennes vän Anna på Söder. Vi gick i lite affärer (jag hittade världens finaste koppar&tallrikar som ska skrivas upp på min julklappsönskelista!), sedan blev jag bjuden på lunch på "Muggen". Jag åt en jättegod sallad med krutonger, kyckling, bacon och ceasardressing. Jättegott! Har aldrig ätit där innan, men det var riktigt mysigt, går lätt dit igen. Vi satt där ett tag, snackade och hade jättetrevligt, men sen var dom tvugna att börja röra sig för dom ska åka hem till Småland och ville inte komma iväg försent.
Gick förbi Konsum och handlade lite sallad, fil och müsli. Dock ingen kanelbulle eftersom det bara fanns med pistagefyllning.







Förresten, här är mina nya klänningar som jag köpte går;


Kommentarer
Postat av: Annapanna

Snackade med Malle igår och när hon sa att ni hade lunchat blev jag helt chockad, trodde du var här hemma ju!!:p

2009-10-05 @ 13:33:02
URL: http://eklundgren.blogg.se/
Postat av: Lillapister

Snackade med Malle igår och när hon sa att ni hade lunchat blev jag helt chockad, trodde du var här hemma ju!!:p

2009-10-05 @ 13:33:07
URL: http://eklundgren.blogg.se/

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0