Pannkaksdags

Nu ska jag snart ställa mig och steka pannkakor som jag ska äta till lunch imon, alltså när jag skriver HP.
Den där klädbytargrejen var ju helt amazing! Hade med mig sex gamla, tråkiga plagg dit, och tog med mig sex nya (begagnade men nya för mig) plagg hem! Hittade bl.a en jättefin svart klänning i siden från bikbok, den som jag har hållit på att kika efter typ hela sommaren, och i min storlek, så lyckat<3 Hittade en långärmad svart klänning i bomul från H&M, jag har faktiskt kollat på den i höst. Och så kom en tjej som jobbade där fram till mig och sa; "Pandan, den här klänningen skulle du passa jättebra i, innan någonannan tar den!" Och så räckte hon mig en klänning med små svart-vit-gråa-rutor på, typ såntdär HÄR fast i mycketmycket mindre rutor. Blev jätteglad, och fastän den var typ jättemycket förliten (jag har inte ens provat den för det kommer inte gå!) så behöll jag den och funderade över om jag (läs Anna) kanske kunde sy om den till en kjol. Hittade också ett par otroligt fula korta pyjamasbyxor i svart siden, men bara för att använda tyget och göra rosetter av, för annars är det så dyrt att köpa tyg... Och tillsist så tog jag ett par skor till Anna, dock i strl.36 så du får bannemig lägga i sulor eller nått, haha! Blev så sur över att jag itne kunde ha dom så jag typ; "om inte jag ska ha dom så ska inte nånannan heller få dom, så då kan Anna ha dom!" Det är ett par helt vanliga platta skor, något spetsig tå och svartvitrutiga med litelite snörning. Från H&M är dom, och nej jag orkar itne fota och lägga upp idag!

Nu måste jag ta hand om min pannkaksstekning, sen ska jag sova! Imorgon ska jag upp halv sju (jag vet inte när jag gick upp så tidigt senast...), fixa iordning mig, packa ner alla grejer och skriva prov i åtta timmar. Efter det ska jag faktiskt förbi klädbytargrejen igen, för det är sista dagen imon. Har nog nån tröja som jag kan byta in, haha!

Kommentarer
Postat av: Ma

Ha ha... du är för kul! Köpa skor till Pannan för att ingen annan ska få dom! och du inte kan ha dom! Lycka till med inköpen idag!

Kram

2009-10-24 @ 11:02:47
URL: http://partypinglanpe.blogg.se/

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0