Superhjältejul

Idag efter badet åkte jag till Mörby centrum för att handla lite inför ikväll, bl.a gott lösgodis<3 När jag var i affären så upptäckte jag att dom redan börjat sälja julkalendrar! :O Helt galet tidigt, det är ju bara 16:e oktober... Iaf hette årets julkalender "Superhjältejul", och det lär ju riktigt kul faktiskt, jag som älskar superhjältar! Det är bl.a Supersnällasilversara och StålHenrik som är med och dom är ju ganska underbara! Hoppas att årets julkalender blir bättre än de julkalendrar som varit föregående år! Och nu när jag inte börjar på jobba förens klockan 12 hinner jag ju faktiskt kika på julkalendern på morgonen! Lycka!



Kommentarer

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0