Under ett rosa täcke

Idag gick jag hem vid 12 från jobbet. Hade så fruktanvärt ont i magen, you know why... Ett under att jag ens kom fram till bussen och inte trillade ihop på vägen. Kom hem, har sovit tills nu. Magen är lite bättre. Kan inte sova mer för då lär jag inte kunna sova ikväll på riktigt.
Mattias kommer hem tidigare idag för att plugga hemma istället för i skolan. Jag hade tänkt att städa ikväll men vetitusan om jag orkar det (HEJ KLAGOINLÄGGET<3). Får se vad Mattias handlar hem för mat, kanske köttbullar? Haha nä jag vet inte.
På fredag åker jag hem, ska fira mami och träffa Pop innan hon drar iväg. Finns en massa andra som jag vill träffa men inte hinner, GAAAH :@ Sånt är tråkigt. I jul får jag ta igen alla missade möten!

Kommentarer

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0