10:08

Hejhejhej!
Hade ställt klockan på 08 men kom inte upp förens 09, hard. Måste gå och lägga mig tidigare (alltså jag brukar somna vid 23 så så brutalt sen är det inte...), men ikväll går det inte för då är det TRUE BLOOD<3 Efter jobbet ska jag in till stan och hjälpa Mattias kika på en mobil, sen ska vi stanna till vid Universitetet på vägen hem och kolla i vilken sal jag ska skriva provet i på lördag.
Idag har jag två toffsar i håret. Ja dom är liksom inte sådär utåtstående utan ligger mest ner. Om ni ville veta. Och så har jag en brun klänning/tunika med stjärnor på och jeans. Vita converse till det också,that's my workingclothes!

Här är förresten en liten film på Ansgar i sitt nya klösträd som han är väldigt förtjust i!
(och angående dom nästan tomma matskålarna; jag fyller på innan jag gåt och lägger mig så att ni vet! ;P )


Kommentarer
Postat av: LillaPister

Sara kom ihåg att Ansgar är en katt inte ett barn. Haha, men han är ju som ett litet nybörjar barn(:

2009-10-21 @ 15:15:20
URL: http://eklundgren.blogg.se/

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0