Vilse i pannkakan

Fy fan vad stressad jag är! Är verkligen helt lost. Har lyckats slarva bort Ansgars klotång (som jag la i soffan och tre minuter senare är den SPÅRLÖST borta!), fått ett smärre utbrott på en hammare som trillade ur en spann och sånt där kul ni vet. Har packat klart nu, ska bara fixa badkläderna tills imon. Japp, jag får ha med mig blöta badkläder när jag flyger hem, kul... Åh, har säkert glömt en massa saker (ska bara vara borta en helg MEN IAF!), typ systemkameran, datorladdaren eller nått sånt.
Äh, jag är alldeles för virrig för att skriva blogg ikväll. Måste typ sova nu snart, imon ska jag gå upp tiiidigt, redan vid typ 06. Ska ta en promenad med Ansgar innan jag drar till badet 07:25. Herregud, jag kommer vara död imon!

Kommentarer
Postat av: Camilla "Okashi"

Haha jag börjar ibland fundera om alla sånna där grejjer som bara helt plötsligt försvinner, åker till nått ställe där allt sånt försvinner som typ en strumpa som som man letar förbrilt efter, eller saker man lägger i soffan o sen helt plötsligt e borta!! hihihi

2009-10-09 @ 08:00:42
URL: http://okashi84.blogg.se/

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0