09:46

Jag är SÅ trött idag. Jag som alltidalltidalltid brukar ha jättelätt för att somna kunde för mitt liv INTE sova igår! Det slutade med att jag fick gå ner och knöla ihop mig i soffan för att se om det hjälpte. Efter en halvtimme gjorde det de. Sov där i några timmar, sen gick jag upp till sängen igen. Jag brukar normalt nu när jag är arbetslös sova 10-11 timmar, men inatt har jag kanske fått en total sömn på, hmm.. 6-7 timmar? Ja, jag är JÄTTETRÖTT!
Ansgar och jags ka ju till veterinären idag, därför vi är uppe så tidigt. Vaccination nummer två är på G, känns skönt att den snart är färdig!

Nu ska jag fixa iordning håret, ta med Ansgar ut i sele en sväng innan det blir en liten tripp i reseburen!

Kommentarer

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0