11:10

Idag har jag tagit en välförtjänt sovmogrong. Även fast jag tillbringade dom typ sista 3-4 timmarna ihoptryckt på soffan, haha! Jag har PF (pojkvänsfritt) både idag och imorgon, så det ska bli en massa slapp, för ovanlighetens skull liksom! Nej men jag ska väl äta lite godare mat ikväll och kanske köpa lite godis, kika på någon bra film. Fast jag har varit så sugen att kolla på "Ghost Whisperer", haha dessvärre har jag ingen sån film/box eller nått sånt, så vi får se hur det hela löser sig!
På schemat idag står att söka 10 jobb, efter det kan jag slappa. Idag är det även mysigt höstväder, det blåser och ser sådär välkomnande ut liksom så jag kanske ta på mig min alldeles förstora tjocktröja och går ut en sväng.

Kommentarer

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0