11:28

Idag har jag gått upp tidigt, klockan 08:00 minsann! Allt detta för att hinna ordna mysig frukost innan Mattias skulle iväg igen! Jag hade förberett pannkakssmet, så det var liksom bara att sätta igång att steka. Sedan stekte jag bacon, och Mattias stekte sitt ägg. Vi rostade lite bröd också, så mysigt hade vi det!

Nu har Mattias iaf stuckit iväg, och jag har köpt skurmedel för jag hade tänkt att storstäda ägenheten idag, men vi får se hur det blir med det. Jag känner mig inte riktigt på topp... Igårkväll när jag skulle sova mådde jag så illa att jag seriöst trodde att jag höll på att bli magsjuk, men nixpix. Idag mår jag lite halvilla, har huvudvärk (dock kan det också bero på att jag biter ihop med mina tänder extra mycket nu för jag är stressad eller nått... Fast det känns inte som sån huvudvärk men aja...) och ont i halsen. Så jag funderar att ligga i soffan ett tag, kika på BD-Army of dreamers-DVDn och dricka en massa vatten typ. Och gosa med Ansgar. Hoppas jag inte blir förkyld nu eller nått, blä isf!



Kommentarer
Postat av: Marcus

Krya på dig! :)

2009-09-12 @ 12:26:20
Postat av: Ma

Hoppas du mår bättre nu gumman? så du inte har åkt på nån "otäck" bassil?

Pannan o jag har varit i stan idag, buss in o tåg hem, kan ju köra ännu!

Ha det gott!

Kramar i massor

Ps Ska hälsa från Elin F, träffade henne idag!

2009-09-12 @ 15:40:58
URL: http://partypinglanpe.blogg.se/

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0