13:35

Sitter i soffan och har precis ätit en omelett. Ansgar är så otroligt kelig nu på dagarna, han går omkring här i soffan och det slutar alltid med at han liksom slänger sig ner bredvid mig, med huvudet på mina lår. Kelsjuk katt, jaa...
Lite smånervös inför intervjun i eftermiddag, ska nog packa väskan med grejerna redan nu, så jag slipper fixa med det i sista sekund.
Fast jag vill ju ha jobbet. Om jag får jobbet (och jag tar det bara om jag får jobba minst 25 timmar/vecka med 100:- eller mer i timmen) så ska jag köpa en bok redan idag. Vill så gärna ha något nytt att läsa. Plus att Mattias tycker att jag ska ta 1000:- från sparkontot och shoppa upp dom, det tycker jag låter som en mycket bra idé!

Kommentarer

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0