Alvedon is the shit

Tack vare alvedon orkade jag mig upp ur soffan, fixade mat och åt. Med mat och alvedon i kroppen kände jag mig riktigt pigg, och Ansgar som inte fått så mycket lek som han vill ha höll på att flippa. Då tog jag fram selen och gick ut med honom. Bästa promenaden hittills, och nu vet jag att vi MÅSTE införskaffa oss ett längre koppel, för Ansgar har börjat hoppa upp på saker som är typ två meter höga, bl.a det höga träplanket! Han har också blivit klappad av en liten afrikansk flicka som tydligen älskade katter. Jag förstod inte vad hon sa för hon pratade afrikanska, men hennes mamma översatte på engelska och flickan var så söt! Hon sa tydligen saker som: "Där är kattens öron", "där är kattens nos", "katten har hår"... Och så klappade hon honom så försiktigt, och han tog det jättebra! :D Fick också beröm av mamman för att Ansgar hade så fin färg, och sånt är ju alltid kul att höra!

Men nog babblat om Ansgar och promenade. Nu är det SATC som gäller, och snart lär alvedonen gå ut, och jag hoppas jag inte blir helt däckad. Funderar på att bädda ut bäddsoffan och ligga i den och kolla på film istället för att jag ska trängas liggandes i soffan med Ansgar som också vill få plats. Hmm, japp, bädda ut bäddsoffan får det bli!

Kommentarer

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0