Ett nytt i-landsproblem

Jag har upptäckt ett nytt i-landsproblem som jag aldrig har råkat ut för innan! Jag har dock sett det på "Veckans Macka" på Bostan Tea Party, men aldrig som sagt på riktigt! Att duschdrapperiet liksom suger sig fast mot kroppen när man duschar! Gaah, så otroligt störigt, why liksom?! Duschen som var stor innan krymper till typ hälften av sin ursprungliga storlek, och jag får trycka in mig i hörnet för att få plats, för jag vill inte ha kallt duschdrapperi fastklistrat på mig liksom. Nejnej, knepigt detta. Jag får försöka att hitta en lösning på detta, annars får jag helt enkelt stå intryckt i hörnet när jag duschar, HAHAH! (Och för att inte helt tracka ner på duschen; man kan duscha jättelänge i varmvatten<3 Mumsi)

Kommentarer
Postat av: J

okej då lägger jag till dej nu:)

2009-09-02 @ 22:25:08
URL: http://jenniferlovstrom.blogg.se/
Postat av: Ma

Ha ha ha.... vet precis vad du menar och jag håller med!! Superäckligt med ett kallt duschdraperi!

Kram

2009-09-03 @ 07:54:37
URL: http://partypinglanpe.blogg.se/
Postat av: Jennifer

Haha, det låter jobbigt! Jag e glad att jag har en duschkabin o slipper därmed detta problem :D

2009-09-03 @ 10:41:09
URL: http://houseofyaya.blogg.se/
Postat av: Popis

hahaha har du aldrig varit med om det innan!

sjukt störande är det! du får skaffa en såndär list på golvet som man kan ha för att vattnet inte ska rinna runt i hela badrummet, och sen hänga draperiet över kanten och se om det hjälper xD hängde du med!? haha

PUSS<3

2009-09-03 @ 15:25:33

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0