Första prov-jobbdagen

Jobbet idag gick bra! Vi gjorde typ ingenting. Jag kommer visst i en väldigt rörig period, barn som blir inskolade, möte med föräldrar och såntdära. Jobbar ihop med två killar som också är 89:or och en pedagog som kanske är hmm, runt 35?
Vid 09:00 had evi iaf samling, sedan gick vi ut en liten sväng. Efter det musik, mat och vila. Sedan hade vi Rullstolsdans. Pinsamt, jag som är så dålig på att dansa (eller rättare sagt min koordination), gjorde naturloigtvis fel också. Typiskt! Annars var det intressant. Eller ja vi gick runt i en ring med rullisarna, klappade händerna lite och sådära. Barnen/eleverna tyckte nog att det var kul.
Ja, alltså jag jobbar på en "Träningsskola med förskoleklass, grundsärskola och gymnasiesärskola", om man ska vara exakt! Och jag vet inte om jag ska jobba kvar där sedan, utan jobbar veckan ut och ser vad chefen säger.

Nu har jag kommit hem (eller ja gjorde det för tpy 2,5 timmar sedan). Har varit ute med Ansgar, stackarn som får vara ensam hela dagarna. Hoppas att han inte flippar, i "värsta fall" får vi skaffa honom en kattkompis! Jag har ätit varma mackor, ska snart diska och sedan hoppa in i duschen, jag längtar för jag är lite frusen idag. Mattias är duktig och pluggar en massa i skolan eftersom han ligger lite efter pga mottagningen som han jobbade med innan, plus att han är lite sjukis<3

Kommentarer
Postat av: Marcus

Skönt med tre dagars jobbtillskott i pengakassan för dig, i vilket fall som helst. Förhoppningsvis vill de ha dig kvar, och du vara kvar där. You go girl! :F

2009-09-23 @ 20:23:28

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0