Klart!

Woho, nu är det färdigstädat, jag har vikt in tvätten och hunnit steka upp pannkakorna sen igår, så gott<3 Mattias kommer hem om snart/om någon timme, och vi skulle visst till David och Alle! David gär ju lumpen här i Sthlm och Alle pluggar här, så vi ska väl hem till Alle, I guess. Ska bli trevligt att träffa lite folk man känner, för igår hade jag värsta jag-saknar-alla-mina-kompisar-och-allt-folk-därhemma-kväll. Men sen blev jag glad för jag kom på att jag hinner träffa Emmelie en gång till innan hon sticker iväg. WOHO!
Nu tror jag att jag ska försöka göra något åt min frill, kanske panda om det går, för nått annat går knappt att göra med håret just nu hehe.

Kommentarer

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0