Nöjd

Åh vad jag känner mig nöjd nu! Har städat hela lägenheten. Dammsugit, torkat av bord och bänkar. Ja, typ det man kan göra i denna lilla lägenhet. Jag har förresten satt in alla viktiga papper i pärmar också, och letat fram papprena som jag ska ha med mig på måndag!
Ikväll har jag PF, igen. Hade tänkt att fortsätta kolla på SATC! Alltså, jag är så otroligt seg när det gäller SATC! Innan filmen kom hade jag inte sett ett enda avsnitt! Galet! Nu är jag dock inne på säsong två, woho! Väldigt bra helg-underhållning måste jag säga! Funderar på vad jag vill göra fram tills det är dags att fixa maten om typ 2-3 timmar? Antagligen blir det att spela lite Sims 3 <3 Lovely!

Kommentarer

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0