Nu blir det en låda med fyra väggar och tak

Ansgar har alltid haft en förmåga att skvätta ut ganska mycket kattsand på golvet eftersom han är väldigt mån om att gräva en tillräckligt djup grop när han ska uträtta sina behov, och lika mån när han ska gräva igen den. detta resulterar alltså i att det blir en hel del sandskvätt på golvet, men jag är nöjd sålänge han går på lådan. Men nu ikväll hade Ansgar varit på toan väldigt länge, så jag gick in för att titta vad han pysslade med. Haha, då hade han lyckats kraffsa ut halva mängden sand i en hög på golvet, kissat på den, eftersom det är ju kattsand där, samt satt i lådan och uträttade ännu ett behov! Haha, vet inte vad jag ska säga, och jag kan inte bli arg på honom eftersom han i princip inte har gjort något fel, plus att det redan var över, så han hade inte fattat varför jag blev arg! Nej, nu måste en riktig låda med fyra väggar och tak införskaffas snarats. Antagligen på torsdag. Måste ta mig till Kungens Kurva, men jag åker helt enkelt gratisbussen dit, eftersom det är raka vägen!

Kommentarer

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0