Surprise

Är precis hemkommen efter värsta långpromenaden. Släpade med mig kameran utan att ta ett enda kort på vägen, hittade liksom inget kul objekt. När jag kom hem igen så hittade jag förstås en massa att ta på, precis utanför dörren! Fick iaf ett sms av Mattias som undrade om vi inte kunde hitta på någonting ikväll, och efter det fick jag ett sms om att jag skulle komma till Odenplan 18:30. SPÄNNANDE! Detta har aldrig hänt mig förut, haha!

Ansgar är förövrigt otroligt kör i vår tvättpåse, han ser det som sin nya kompis som alltid ställer upp på llite lek!
Nu ska jag väl kika efter jobb, diska och sedan kika i garderoben och se vad jag ska ha på mig ikväll! ;D

Kommentarer

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0