★ Tack!

Måste bara ta tillfället i akt och tacka för alla fina och söta kommentarer jag har fått angående "Shadows in the alley"-inlägget! Tacktacktack! Blir verkligen jätteglad! ★


Idag på morgonen när jag gick till bussen så var det svinkallt ute. Ändå har jag höstjacka, mössa och sjal på mig men det hjälpte verkligen inte. Imorgon blir det vantar också! Jobber gick bra, as usual. Efter jobbet åkte jag till Mörby Centrum (åkte buss and yes, jag åkte fel HAHA!) och köpte kattmat till Ansgar så nu har han mat i en månad till, känns bra! Håller just nu på att kolla lite på IKEA's hemsida, förhoppningsvis kan vi åka dit med Mattias föräldrar på fredag och köpa byråerna, hyllor och lite såntdära som inte är lätt att ta på tuben. Måste bara fråga dom för det har vi inte gjort än!
Ikväll skulle vi visst kolla på Idol eftersom Sabina Täck är med, hon kommer från samma samhälle som Mattias kommer ifrån (Lessebo), så det blir till att kika på henne. Efter det är det HOUSE<3 Åh älskadeälskade House! Som jag har längtat! Jag hoppas att dom nya avsnitten är lika bra som dom förra! Jag hoppas verkligen att ni kollar på House nu, haha!

Kommentarer
Postat av: Emma

Klart man ska kolla på House! Har längtat jättemycket!

2009-09-29 @ 19:31:55
URL: http://emmaoverstrom.blogg.se/
Postat av: Tess

Åh, vilken kanal och när går house? :D Det är sååå grymt :D

2009-09-29 @ 19:32:24
URL: http://killmee.blogg.se/

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0