11:45, 17/9 -09

Tjena!
Idag är det torsdagen den 17 september för er som inte visste det. Jag lyssnar på Regina Spektors nya album på hög volym, det är fint. Igår fick jag hjälp att få iväg tomma banankartoner, vår pappersinsamling och vår metall-insamling bort till sopstationen, av Mattias då. Ställde in resväskan i förråde också, så nu finns det lite andra ytor här och det är ju alltid bra!
Tusan vad svårt det är att skriva blogg när jag sitter i soffan och har en Ansgar som ideligen vill komma upp och promt sitta på tangenterna ^^ Han är iaf expert på att få upp "Firefox Supporthemsida" :p

Idag SKA jag ta tag i min garderob för den ser förjävlig ut!


Kommentarer
Postat av: ma

Hmmm...ingen dum idé att städa i garderoben!Tycker nog att de behövs! ;) om jag får säga vad jag tycker?

Kramen

2009-09-18 @ 08:25:02
URL: http://partypinglanpe.blogg.se/

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0