Come sunshine

Gick upp vid åtta idag bara för att jag skulle hinna plugga, så nu har jag läst igenom ganska mycket inför den praktiskta tentan imon och så ska vi träffas vid 15 idag i skolan och leka lite i metodrummet typ. Om tjugofyra timmar är tentan över, ge mig imon please?
Och så vet jag inte alls hur jag ska göra på fredag; ska jag gå på Timos spelning här i Västerås eller inte? Jag är så kluven... Okej, gör en plus/negativ-lista:

Plus-->
- Timo ♥
- Alltid kul med konsert
- Timo ♥

Negativ-->
- Jag har inga pengar/jag kommer inte att ha några pengar alls nästa månad
- Jag har ingen att gå med, och jag tycker det är tråkigt/pinsamt att vara själv innan
- Jag kommer inte ha tillfälle att se honom nånannan gång i sommar...

Ska äta lunch nu och sen bärja gå mot skolan.


Update; Kan inte gå på fredag, kom på att jag måste köpa nya kursböcker också... Fattar inte hur man kan få en sånhär skitmånad då båda försäkring+TVavgift ska betalas, plus nya kursböcker, blä! Well, kom på att jag kanskekanske kan gå på Tivolirock och kolla på honom, JAG HOPPAS! Ska bara få mitt jobbschema, sen så!

Kommentarer
Postat av: Marcus

LYCKA TILL PÅ TENTAN IMORGON!

Jag håller båda tummarna för dig :)



Hm, låter lite tight med ekonomin denna månad, men kom till Tivolirock annars. Då blir det Bl.a. Timo och The Ark. Jag kan bjuda på en öl eller Kir dessutom, så även till Mattias om han hakar på. Annars har du i alla fall mitt sällis :)

2010-04-19 @ 20:58:33

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0