I'm tired

Har haft världens knäppaste drömmar inatt. Drömde bl.a att det blev krig, och jag och min akompisar från högstadiet var tvugna att bunkra upp med en massa mat, så vi gick till en icaaffär. Dessvärre hade jag glöm min plånbok så jag kunde bara köpa två stycken pepsi max. Sen kom det in militärer och sköt typ alla förutom mig, för jag gömde mig under kundvagnarna. Öh, hmm så höll det på, och jag hoppade typ från ett tåg, klättrade över ett två meter högt staket och lite såntdära trevligt bara för att komma undan militärerna. Var helt megatrött när jag vaknade, fastän jag hade sovit i 9,5 timmar.

Annars så sitter jag och kollar på resor. Nu när jag har fått sommarjobb så kan jag och Mattias faktiskt åka på en liten semester i höst. Himla bra! Såatte, är det någon som har nått tips på mysiga, varma ställen (som typ inte kostar skjortan) där man kan slappa en vecka i höst, let me know vaaa!

Kommentarer

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0