Press hold

Just nu händer det inte så mycket saker i mitt liv. Jag har ingen schemalagd skola förens 3e maj, utan ska tillbringa dagarna/veckorna fram tills dess med att tenaplugga + klara av två tentor. Det blir (antagligen) ingen Timo i Västerås, och det blir inget The Sounds den 29e heller. Emmelie kunde inte komma upp till mig på Valborg och det suger. Funderar att kika på antingen Kristian Anttila eller Johnossi den 13e maj i Stockholm, men absolut inte kul att gå helt lonely. Jag kommer inte kunna gå på mer än Hultsfred i år (där jag har ett stort dilemma; hur ska jag göra med kent?! Ska jag köa hela dagen för att stå längts fram eller strunta i det och typ deppa ihop när dom väl börjar spela för att jag inte står lägts fram?), men jag får inte klaga för jag har ett fått ett jobb men jag kan säga att det svider ganska ordentligt att inte kunna gå på mer än en festival. Och så vet jag inte ens om jag kan gå på nån enstaka konsert för jag har inte fått nått schema än om vilka exakta dagar jag ska jobba. Jag går mest runt i mjukisbyxor och i Mattias stora tjocktröjor, osminkad och ofixad. Min katt typ hatar mig och vill bara sova hela tiden, hmm... Såatte, himla klagigt det blev idag men så äre ibland. Skriver mer när jag fixat mig ett någorlunda roligt liv. Hejdå!

Kommentarer
Postat av: panda

sv: himlans smart ide!!!! fniss

2010-04-14 @ 20:35:23
URL: http://pandawhore.blogspot.com

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0