And I'm crying for things I tell others to do without crying



Sorry för en just nu tråkig blogg. Har inte direkt något att skriva. Jag är megatrött hela tiden, och så jobbar jag ju.
Idag är det visst fredag den trettonde, och jag har änsålänge inte haft otur. Ikväll ska jag vara ensam hemma så då ska jag passa på att försöka packa ihop alla mina saker; jag åker ju tillbaka till Västerås på måndag! Kommer ju garanterad typ köra över min fullpackade resväska över foten eller nått, bara för att fullfölja dagen.
(och ♥ på rubriken förresten, som kommer ifrån Regina Spektors sång "Man of a thousand faces", så underbar textrad.)

Kommentarer
Postat av: Mikaelmichelle

Your site is very convenient in navigation and has good design. Thanks!

2011-02-03 @ 18:02:14
URL: http://mikaelmichelle.blogstie.com

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0