Du är hoppet i ett IQ-fritt land

Idag på morgonen drömde jag om kent<3 Dom spelade i Göteborg, och dom gjorde en extraspelning där efter turnéns avslut och jag var där, längst fram med staketet tryckt emot kroppen. Jocke var sådär snygg som han bara kan vara, och så öppnade dom med en helt ny låt; Vibrationer. Den var riktigt bra, påminde lite om Blåjeans. Jag var så himla happi och sådära, och så fick jag Jockes plektrum.
Tyvär så var det ju bara en dröm, och då blir man ju sådär lite tom ni vet... Idag är det jättegrått här i Västerås, så blir nog att pyssla lite här hemma. Kanske går ut en runda med Ansgar, får se! Nu ska jag iaf dricka champagne-te!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Åh, dom borde verkligen göra en låt som heter vibrationer. Dör. Fint det hade varit.

2010-08-18 @ 17:16:30
URL: http://whenwewerewinning.wordpress.com/
Postat av: Emma

Tänk om drömmar kunde bli verklighet.. :)

2010-08-19 @ 07:34:33
URL: http://emmaoverstrom.blogg.se/

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0