Emmaboda 2010

Torsdag:
Anlände vid 14:20, fixade armbandet och öppnade första ölen. Peppade inför Parken och Johnossi, och samtalade med våra trevliga grannar. Bandaren funkade inte, trots fleeeera försök att starta den. Lovade mig själv att köpa en ny. Vi drack vitt vin, gick till Parken och hamnade längst fram och sjöng med högt till "Vad ska vi göra med Henry"<3 Hade en skitjobbig person bakom mig som tydligen inte tyckte att jag skulle stå längst fram, vi blev arga och hon blev arg och jag blev jätteledsen för jag var trött, så det slutade med att jag, tyvär, gav upp min plats längst fram efter konserten och därmed gav bort min första parkett plats inför Johnossis spelning. Vi gick tillbaka till tältet, jag tröstdrack men blev glad sen och så senare gick vi till Johnossis spelning som var sådär himla jättebra, och dom spelade "There's a lot of things to do before you die", jag grät för det var så himla fint och för att jag blev så glad. Drack en massa kir, och sen dansade vi loss till nått band som jag inte kommer ihåg vilket det var, och sen så gick vi och la oss!







Fredag:
Var lite bakis men inte så farligt. Vi åt pizzafrullis nere i Emmaboda och det var mycket välbehövligt. Hängde vid tältet och drack cider och hade det mysigt. På kvällen lyssnade vi på "Welle Erdball" och dansade lite, och så adopterade Emmelie en annanas (Egon) tillsammans med hennes vän Carl. Jag och Mattias blev Egons mormor och morfar eftersom Emmelie var vårt kärleksbarn ^^ Och så bestämde jag att jag ville tatuera in Ansgars tassavtryck på handleden, så jag ritade dit ett för att se vad jag tyckte och jag tyckte om det, får se hur jag gör på riktigt sen bara! Jag var iaf megatrött eftersom jag jobbat tidigt hela veckan, så jag somnade redan runt 22, medan Mattias och Emmelie var uppe och festade hela natte haha ^^






Lördag:
Hade sovit i 12 timmar så var utvilad! Vi kollade på "Bye Bye Bicycle", "Makthaverskan", "Kalle Baah" och "Crystal Castles". Tyvär somnade vi så alla tre missade "Maskinens" spelning, haha! Iaf, på kvällen fick jag FINALY igång bandaren och jag blev helt megahappi och vaktade den med mtt liv. Vår bandare är vääääldigt känslig: om man bara stöter emot den jättelite så lägger den av, så jag ville bygga ett staket runt den (se filmen)! Och så drack i en massa "Tre apor", himla gott och billigt vin såatte, det kändes bra. Och sen var det party enda tills vi råkade somna då haha, så stabilt ^^ Och justde, Mattias målade morrhår på mig, så halva kvällen var jag en katt om ni undrar varför jag har just morrhår & så fick jag en griskatt målad på knät, det är inte dåligt det inte!








Kommentarer
Postat av: Marcus

Okeeej, Pop styr upp det ganska bera, men hur nykter var du på en skala i det där klippet om bandaren och staketet? :p



Påminner lite om det där klippet från Psykbunkern då Jocke glatt (bakfullt?) funderar på att skaffa en liten bana/räls (eller vad det nu var) till sin grill. Så att han kan köra runt på den där. Hahaha.

2010-08-02 @ 12:36:17
Postat av: Hanna

så himla fin du är, och det hade nog blivit jättefint om du tatuerade in tassavtrycken, ser ju riktigt bra ut ritat i alla fall! :*

2010-08-02 @ 13:29:22
URL: http://whenwewerewinning.wordpress.com
Postat av: Ida-Lisa

Haha du är så jävla skön sara: "ingen kommer near of the bandar så att säga" Hahahaha :D

2010-08-02 @ 16:04:02
URL: http://idastrecklisa.blogg.se/
Postat av: Kristine

AKTA BANDAREN!!! hahaha, och fint med staketet! ^^



Åååh, blir bara festivalsugen av det klippet...åh, och kentsugen<3

2010-08-02 @ 19:55:11
Postat av: Ida-Lisa

Sv: Kommer tillbaka till västerås den 23:e, det är klart iaf. Pappa åker ner då igen :)

2010-08-02 @ 22:05:13
URL: http://idastrecklisa.blogg.se/
Postat av: Anonym

oh, hahaha. jag dog lite av klippet med bandaren. så otroligt kul! du är fin!

2010-08-03 @ 00:34:20
URL: http://doingtheunstuck.wordpress.com
Postat av: Marie

Haha ditt klipp, jag dör, du är så söt!:D Du verkar ha haft det bra iallafall! :D Och eftersom Ida-Lisa påpekade när hon kommer till västerås så kan ju jag säga att jag kommer den 25 eller 26 ^^

2010-08-03 @ 08:20:00
URL: http://m-fridolfsson.blogspot.com
Postat av: Marie

Och holy crap vad mycket dialekt du har samlat på dig! :D

2010-08-03 @ 15:21:47
URL: http://m-fridolfsson.blogspot.com

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0