Välkommen, välkommen hit

Läskig dag på jobbet, usch! Det var en massa poliskontroller i Hovmantorp idag tydligen, och jag är totalt livrädd för poliser. Som tur var körde inte jag, utan satt jämte när jag ser att det står poliser lite längre fram och kollar med en såndär apparat om man kör för fort. Jag känner hur jag blir yr och typ säger till min jobbarkompis; "Alltså, jag är jätterädd för poliser... Usch, jag mår riktigt dåligt nu!" Och jädrar var mitt hjärta slog när vi körde förbi, och mina ben var helt spagettiga och jag började nästan gråta, USCH! Och sen påvägen tillbaka så stannade dom oss!!!! Jag satt bredvid då också (hade verkligen inte kunnat köra, var alldeles för mycket uppe i varv), och sen ser jag liksom hur dom vinkar in oss och jag tror typ jag ska dö! Alltså, om jag hade stått upp hade jag inte kunnat stödja på mina ben, så spagettiga var dom... Undviker att titta på polisen när min jobbarkompis får blåsa och visa körkortet, men liksom, SÅ HIMLA LÄSKIGT! Fattar inte varför jag är så fruktansvärt rädd för poliser, haha, har aldrig haft med dom att göra ^^ Hmm....
Ikväll är det myslördag. Mami hade varit i stan och handlat mat, och så hade hon köpt med sig munkar som vi fikade på balkongen, och nu ikväll ska vi äta moussaka & vitlöksbröd och sen ska jag faktiskt äta lördagsgodis, för det är ju faktiskt lördag idag!

Kommentarer
Postat av: Cissi

Hoppas du får en fin lördag! =)

2010-08-07 @ 19:58:07
URL: http://ceciliav.com
Postat av: Victoria

Tänkte bara tipsa om http://click.double.net/?30570;10;8007;0;38570 :)

2010-08-07 @ 20:01:25
URL: http://nineintheafternoon.blogg.se/

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0