If You're not dancing, then you're dead

Varit effektiv idag. Pluggat, skrivit på hemtantan, varit en snabbis på stan och handlat vin tills ikväll, stängt av mobilen och kommit på att jag inte vet min nya pinkod (och har slarvat bort pappret med det tror jag) så var tvungen att svänga förbi tele2 så dom fick hjälpa mig att öppna den igen. Varit på vårdcentralen, handlat lite mat, ätit och nu håller jag på att fixa iordning mig inför lite party ikväll. Känns bra! Funderar om jag ska våga sätta på cd-spelaren och spela lite Johnossi, haha är så rädd för att störa någon när jag har den på, men vad tusen, det är ju faktiskt fredag och klockan är inte mer än kvart över sex. Jag slår på stort idag tror jag allt!

Kommentarer

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0