Julklappar till mig själv!

Idga shoppade jag lite julklappar till mig själv på Myrorna. Åh, liksom fina grejer för typ inga pengar alls ♥ Och man får faktiskt köpa julklappar till sig själv, speciellt när man inte ens betalade 65 kronor för allt detta!


Okej jag hittade världens finaste panda som såg så ledsen ut så jag kunde inte låta honom vara kvar!


Ett jättefint plastfat som jag har tänkt att ha på köksbordet!


En finfin bricka som man kan äta sin frullis på, dalahästar liksom! ♥


Införskaffade mig även några assietter för det har jag inga och det känns bra att ha!

Kommentarer
Postat av: Ma

Haha...brickan har likadana hästar som jag har på mitt förkläde! :D

Jättefina grejer du hade fyndat!!

Kram gumman

2010-12-22 @ 16:33:17
Postat av: panda

vilken gulligull panda! vad heter den?

2010-12-22 @ 17:50:00
URL: http://pandawhore.blogg.se/
Postat av: belle

gu så fin panda!!!!!!

2010-12-23 @ 13:36:17

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0