Och ni kan kalla mig vad ni vill, jag kommer att förbli Lillasvart. Och snart så är det din tur som sagt så finn mig, fyll mig, fäll mig.




Idag snöar det jättemycket ute. Och blåser. Och jag har åldersångest. Ej kul. Funderar på hur jag på bästa sätt kan växa upp och såntdär. Borde ju ta och göra det snart kanske? Nä vet inte, känns bara som att det är dags.
Ikväll ska jag iallafall följa med Mattias en liten stund till hans jobb, vi ska kolla på movie och jag ska dricka en massa chokladmjölk från en såndär maskin ni vet. Men innan dess måste jag gå ut i all snö och blåst och handla lite mat (indisk kryddpåse, grönisar och kokosmjölk typ) på konsum som vi ska äta innan vi åker. Och så ska jag tvätta också, om en timme. Ja Mattias sover för han har ju jobbat hela natten och jag och Ansgi försöker vara så tysta som möjlig för att inte väcka honom men det är inte så lätt i och med att lägenheten bara har ett rum (plus toa) på typ 22kvm ^^

Kommentarer

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0