08:40

Godmorgon!

Hade inte tänk att gå upp förens om en halvtimme typ men Mattias väckte mig när han skulle gå och sa att jag var tvungen att kolla klart den sista perioden på hockeyn eftersom han var tvungen att gå. Dessvärre förlorade vi såatte det var ju inte så bra.
Idag är plugg och Kent som gäller. Jag är pepp som tusan (för kent, inte för pluggandet), tråkigt att Mattias inte alls är pepp, men förhoppningsvis ändras det. Har iaf lovat honom att jag ska försöka att inte bli sur/alldeles för stirrig av att jag inte står så långt fram som jag vill, men vet inte alls hur det kommer att gå... Imon tror jag iaf att jag ska satsa på att stå längre fram än idag då ska jag ju gå ensam såatte.
På lördag ska jag följa med till Mattias jobb och sitta där och chilla lite, och dricka en massa gott te som dom hade där. Ska nog bli kul!

Nej nu blire plugg, sen, om några timmar, ska jag fixa iordning mig (har ingen aning om vilka kläder jag ska ha...) och sen sticka till keeeeeeeeeeeeeent<3

Kommentarer

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0