Barn från röda stan

Tjabba!

Har precia vaknat, och har lock för öronrn. Det är inte så kul. Drömde en skitläskig dröm nu precis innan jag vaknade. Den handlade om en stor svart huggorm (jag är vanligtvis inte sådär megarödd för ormar men antar att mammas extrema fobi för ormar har smittat av sig lite) som bodde på mina kusiners trädgård, och när jag och Anna var ute och gick där på trädgården så kom den framringlandes jääättesnabbt och typ började jaga oss, så vi sprang iväg, skiträdda. Sen känner jag något vått på min fot och typ hoppar till som fan så att hela våningssängen skakade. Och då var det bara Ansgar som nosade på min fot, haha!

Idag åker vi ner till Småland, och innan dess ska jag och Mattias spela badminton. Jag hade tänkt att spela Sims men nu funkar inte det :( Så får hitta på nått annat typ!

Kommentarer
Postat av: Madde

haha drömmar kan vara sjuka =p

2010-02-18 @ 10:58:11
URL: http://vinglasets.blogg.se/

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0