Chillerill typ

Sitter och chillar på Mattias jobb, dricker Pepsi Max och lite sådära! Snart ska vi kolla klart på "Bröllopsfotografen" också, kalas! :D
Har varit duktig och skickat iväg två mail till mina senaste jobb och frågat om jag kan använde dom som referenser. när jag fått svar så ska jag börja leta sommarjobb (tyvär, vill inte jobba men pengar ni vet!), fast jag ska bara jobba 1,5 månader, eller ja jag vill inte jobba längre om jag får bestämma! Får se vad jag hittar på att söka, det blir väl typ kanske äldreomsorgen, utvecklingsstörda eller någonting med handikappade tror jag.

Saknar kent lite nu, hade gärna velat gå ikväll, men har inga pengar och är alldeles för trött för det. men nu är det bara typ 22 dagar kvar tills jag ska se dom igen med Martin, och 23 dagar kvar tills jag ska se dom med Pop! PARTY!

Kommentarer

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0