Dom dimmiga dagarna

Har suttit och pluggat heeela eftermiddagen, förutom när jag tog en lite längre paus och åt ett ägg. Tror jag kommer att ha träningsvärk i hjärnan imon.
Har suttit och tänkt lite i mina små minipauser, som jag har gjort i läsningen, om hur jag ska piffa upp min lilla lägenhet och har kommit på några inte alltför dyra grejer som jag kanske kan fixa. Ska se om jag hinner ner på stan i helgen och införskaffa mig det som behövs, kan bli spännande!
Imon blire iaf sovis, börjar inte förens vid 13:15, LOVELY JAG DÖR<3 Idag var jag så trött i skolan att det gjorde ont i ögonen haha! Hoppas inte så är fallet imon då vi ska ha en föreläsning som vi har hört är en utav dom tråkigaste ever, typ. Hard...

Kommentarer

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0