Eddiehästen<3

Det känns som om jag har lagt upp dom här klippen på bloggen typ tusen gånger, eller är det bara för att jag rukar kolla på dom men ah.. Skulle sova för jag är megatrött men kan inte, så istället ligger jag i sängen och kollar på gamla videosar. Den bästa är ju den från SiESTA -08 om EDDIEHÄSTEN<3 och dess uppföljare från SiESTA -09.
Enjoy!
Emmelie (aka Pop) och jag under SiESTA -08. Vi är absolut inte nyktra någonstans
och har precis klappat en polishäst vid namn Eddie!

 

Jag under SiESTA -09. Har precis klappat en häst vars ägare (?) visste vem Eddie-
Hästen var och jag blev väldigt lycklig över detta! Det är tur att man är lättroad ibland!


Kommentarer
Postat av: Marcus

Det översta klippet är sinnessjukt galet kul :'D

2010-02-17 @ 12:13:47
Postat av: LillaPister

Polis på en mini liten biiiil. Jag dör va ända gång jag ser den. Helt sjukt vad man blir glad!!:D

2010-02-17 @ 17:12:24
URL: http://eklundgren.blogg.se/

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0