I'm hooooome

Tjabba! Nu är jag hemma och jag har faktiskt rean tvättat bort mitt smink, druckit två glas vatten och sådära och så har jga lekt lite med en superduper leksugen liten katt<3
Har bäddat ut bäddsoffan nu för orkar inte klättra upp för stegen till sovloftet, det är typ höjden av LATHET!
Har iaf haft jättekul ikväll! :D Bilder kommer imon ohc sådära! Plus att dte nog blir BAKISPIZZ imon muuuums!!!
pUSS OCH GODNATT EVERYONE!

pssst! Jag tror faktiskt att JAG TITTAR PÅ OS-INVIGNINGEN??!! :O

Kommentarer
Postat av: Mattias

Asså.. de måste ju vara jobbigare att bädda ut soffan än klättra upp ^^



Sen va de os-invigningen ^^ har lagt 200 timmar på inspelning på htpcn xD <3<3<3

2010-02-13 @ 09:48:16

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0