Nihilisten

Sitter och är jättenervös inför på torsdag, när jag ska på kent. Är nervös för på fredag också ifs, när jag ska på kent ensam. Inte precis första gången jag ser dom, men blir alltid nervös såhär inför konserter, så himla knepigt liksom.
Imon åker jag hem till Västerås igen, redan vid 08 går bilen hemmåt igen. Känns bra också, så jag hinner fixa det sista på tentan som ska in på måndag. Och hämta ut alla mina nya böcker som kommit till ica.
Nu ska Anna sy en klänning till mig, och jag funderar på att sitta uppe hela natten och dricka jordgubbste, bara för att liksom.

Kommentarer
Postat av: Emma

Åhhh, så himla roligt. Jag ska den 10e mars, längtar ihjäl mig. Blir min första konsert med Kent dessutom!

2010-02-20 @ 22:47:17
URL: http://emmaoverstrom.blogg.se/
Postat av: Ida-Lisa

Haha, "bara för att liksom" ^^

2010-02-20 @ 23:51:58

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0