Last night

Var hos Kelly som fyllde år igår. Hon hade gjort det sjukt mysigt hemma hos sig, jättefindukning och så hade hon bakat jättefina (och jättegoda) cupcakes! :D Först så fick vi ta lite bål med MEGASTOR blåbär i, sen blev det mat och en massa snack. Vi hade partyhattar på oss, det var fint. Till efterrätt tjockade vi oss och åt CHOKLADFONDUE, sjukt superdupergott. Vi åt dom goda cupcakesen, Kelly hade fina ljus på sin. Innan vi gick ut så posade jag, Ida-Lisa och Catti som unicorns med våra partyhattar. När vi kom till ner till stan gick vi på ett ställe som hette Pluto (liknande Grace hemma i Växjö fast bara två dansgolv), drack drinkar och dansade. Och sen händ värsta grejen! En kille satte sig jämte mig och frågade om han fick låna "min toffs". Frågade då om han menade min rosa rosett och han nickade. Jag sa naj, eftersom min lugg satt fast med det spännet. Han sa då att jag var elak, men jag brydde mig inte om honom utan vände mig till Ida-Lisa istället. Då knackar han mig på axlen igen och när jag vönder mig om SÅ TAR HAN MIN ROSETT! Jag blir typ skitarg för ingen rör någonting som har med min lugg att göra, så jag typ: " :@ NEEEEJ! DET ÄR DUUUU SOM ÄR ELAK!!!!!" Så ryckte jag tillbaka rosetten och så gick vi därifrån. Liksom, MONGO! Vi dansade iaf lite till innan vi drog till McDonalds och fylleåt lite, sååå gott haha! Sen gick vi hem, men det var verkligen en rooolig kväll! :D





















Kommentarer
Postat av: Emma

Vilka fina cupcakes, och chokladfonduen sen. Sugen blev jag nu!

2010-02-13 @ 13:12:02
URL: http://emmaoverstrom.blogg.se/
Postat av: catti

hahah härlig bild på mig o kelly

2010-02-13 @ 15:05:17
Postat av: Lillapister

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA, jag dör. NEJ DET ÄR DU SOM ÄR ELAK!! Klockrent ju.

Håller med, blir sjukt sur om någon trycker ner min pufflugg:D

2010-02-13 @ 15:12:34
URL: http://eklundgren.blogg.se/

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0