17:49

Idag är det en slödag. Sov till klockan var typ 13, åt frullis sen gick vi ut en runda och handlade lite kvällsmat. När vi kom tillbaka satte jag mig vid datorn och kikade lite innan jag bad Mattias att kolla min hårddisk och sådära för den är lite knepig. Inte helt överraskad fick jag reda på att min dator sjunger på sista versen så vi började kika på en ny laptop och sp hittade vi en som både kunde ha photoshop och SIMS 3! Så nu ska jag spara till den, ska bli kul att kunna spela Sims.
Ikväll ska vi vara tjocka och göra egen pizza, men det gör ingenting för imon ska vi spela badminton. Och jag kommer ha fetaste träningsvärken på måndag, mums!
Har iaf typ inga bilder alls sen igår men Mattias kompis tog en massa så Mattias ska försöka fixa dom till mig.




(Ja alltså Mattias som varit med i mottagningen fick medalj och så, plus att alla andra i hans lilla "gäng" skulle ha fejkmustascher, tjusigt eller nått)



Justde kanske ska skriva lite om kvällen också. Det var trevligt, fick träffa Mattias kompisar och det är ju alltid kul! Vi sjöng lite sånger och sen var det typ dans och så efter maten fast man behövde inte dansa som tur var för då hade jag sprungit in på toan och gömt mig. Vid två-någonting så drog vi hem, jag hade bara mina klackskor på mig, det var ashalt att gå i snön men jag kom hem hel och ren. Drack två resorb och somnade sen. Sen vare slut!


Kommentarer
Postat av: Rosanna såklart ;)

snyggingar ;D

2010-02-07 @ 18:18:21
URL: http://rosannanana.blogg.se/
Postat av: Stefanadine

This site rocks :-) Very nice! Greetings from Spain.

2011-02-28 @ 10:03:53
URL: http://stefanadine.blogfuture.com

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0