100101

Tjabba!

Nyår igår då alltså, det var kul. Mattias och jag var hos David och hans brorsa och åt tillsammans med Thomas, Simone och Stefan, plus lite annat folk som jag inte känner... Drack glittercider och rosa champagne, dansade, kollade lite på raketer och sådära, det var jättekul. Bilderna kommer sen för jag ska sno bilderna från Mattias kamera också innan jag lägger in dom från min kamera. Kan dock bjuda på ett litet klipp där jag dansar och sedan trillar pga att matten åkte undan (nej var inte så full att jag tappade balansen, så därför kan jag visa klippet med gott samvete), ser lite småkul ut;



Kommentarer
Postat av: Rosanna såklart ;)

NAJS!!! Jag är mycket imponerad över att du fick med Simone upp och dansa också:P haha!!!

2010-01-01 @ 20:06:02
URL: http://rosannanana.blogg.se/
Postat av: Marcus

Du hämtade dig på 2 sek, som om inget hänt :F

2010-01-01 @ 22:20:33

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0