100103

Imorgon flyttar jag till Västerås. Knäppt. Har inte börjat packa ner saker ännu, men jag vet inte riktigt vad jag har för saker att packa ner här hos mamma? Har ju en massa möbler men det är ju inget man packar ner... Lite påslakan och några smågrejer i ett skåp vet jag att jag har, men sen är det inget mer. Vet inte riktigt heller vad jag ska packa ner för saker från Mattias och min lägenhet (eftersom han ska behålla det mesta och jag ska köpa nya grejer), men aa vi får se vad jag tar med mig helt enkelt...
Ikväll blir det nyktert partajande, tänkte ändå klä upp mig och vara sådär finfin. Sen ska jag försöka hinna med att sova några timmar inatt, ska upp vid 04 imon.

Hade tänkt att slänga in mina nyårsbilder men blogg.se är så jävla segt och vårat internet är inte så stabilt så jag får vänta med att göra det tills jag kommer till Mattias ikväll.

Kommentarer
Postat av: Rosanna såklart ;)

Åh ska du klä upp dig? Måste jag också göra då ju=) Ses seeen!!!

2010-01-03 @ 12:46:30
URL: http://rosannanana.blogg.se/
Postat av: Loova

Oki ;) får lov att läsa boken också då kanske ;)

2010-01-03 @ 13:53:38
URL: http://livetmedloova.blogg.se/

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0