17:59

Nu är jag hemma från skolan, har gått på nån slags skolvandring. Ikväll är det "fest" för oss nya sjuksköterskor och så dom gamla också tror jag. Är inte alls sugen på att gå, men tror jag gör det iaf bara för att det kan vara bra att lära känna folk. Största problemet är att jag inte vet hur jag kommer hem sen, men det får bli ett senare problem.
Imon har vi ingenting, eller rättare sagt, vi kan inte kan nått för att ingen har fått böckerna. Jag ska däremot förbi skolan och betala mitt internet, ta kort till mitt MDH-kort och köpa några stenciler/häften som jag ska läsa också.
Tråkigt nog kommer jag inte hinna träffa Mattias i helgen, han ska jobba och jag kan inte ses på fredag för då ska vi ha nån slags sittning i skolan och äta lite typ. Känns bra att vara med på så mycket som möjligt (även fast jag inte känner för det) =kan lära känna folk, och det är ju bra!

Ska byta om, sminka till mig lite och sen dra till bussen för att åka till skolan. Ska byta buss också, kommer GARANTERAT åka fel/missa den andra bussen/inte hitta till den andra bussen. Jag+bussar= INTE SANT!

Kommentarer

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0