One night at Mattias's place

Åkte till Stockholm och Mattias idag vid 9 på morgonen. Var helt seg och trött eftersom jag partajade igår och sov typ bara 5 timmar men såäre ibland.
Iaf, hade jättekul igår! Först var vi hos Ida-Lisa, åt mat och förfestade lite och sådära, sen drog vi till Kåren och dansade lite till pretty dålig music. Kom hem vid 02 och somnade vid 02:30, sen upp igen 07:30. Var inte pigg alls men what to do liksom? ;D
När jag kom hem till Mattias hade han gjort mysigaste frullisen, och tillochmed bakat scones, med bara en hand! Babie har ju fått såkallad "skidtumme" (och hjärnskakning) när han var i fjällen nu i veckan, så han har gipsad tumme och är lite smått handikappad ^^ Iaf, finfina scones, haloumiost, ägg och bacon, MUMS! Sen åkte vi in till stan, och jag hittade FINALY dom långrandiga svartvita strumpisarna från H&M (har ju redan ett par sånna men Ansgar har råkat ta sönder dom såatte), en randig rosett från Monki och ett duschdrapperi. Hittade en jättefin kjol också som jag inte köpte för jag vet inte alls hur mycket pengar jag har, typ.
Nu lagar vi tacos och sen ska jag följa med Mattias till hans jobb och hänga där lite, och läsa en bok som jag ska ha läst ut tills imon (skolbok alltså).
Bilder från igår kommer nog upp senare ikväll, så då får ni kolla igen!

Kommentarer
Postat av: Marcus

Sååå, var är bilderna? Nu är det kväll.

Lika osynliga som det utlovade messet igår :p

2010-01-23 @ 23:14:50

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0