Hittat ett tillfälligt internet

Tjabba alla!
Har hittat ett tillfälligt öppet nätverk som jag använder för tillfället!
Det går bra här i Västerås! Lägenheten börjar komma mer och mer iordning. Nu är golvet helt rent från onödiga saker och de tär köksbordet som istället får agera tillfälligt förråd för saker som ännu inte hittat sin plats! Och inatt sov jag för första gången på loftet själv, WOHOO! Första natten var jag alldeles för rädd för att kunna sova där (eller typ sova någonstans överhuvudtaget), för jag bor i ett gammalt hus som knirrar och knarrar ganska mycket. Fick naturligtvis för mig, och var bombsäker på detta, att det var en knivmördare i min lägenhet som närsomhelst skulle komma upp och mörda mig. Fick typ panik och ringde Mattias vid 00:30 någongång, hahah! Snackade med honom medans jag tog täcke och kudde, klättrade ner och bäddade ut min bäddsoffa. Där somnade jag sedan efter någon timme med lampa och TV på, kändes okej (och för er som inte vet så är jag fruktansvärt mörkrädd,  och kan därför verkligen få för mig att det finns fler personer än jag i lägenheten, EJ KUL!).

Nu håller jag på att "rosta" mackor i ugnen, eftersom jag inte har nån brödrost och rostade mackor är typ obligatoriskt för helger. Dricker en stor kopp med jordgubbste till, ÅH SÅ GOTT<3 Sen ska jag ut och cykla, ska hitta till skolan och försöka se vart lokalen som jag ska vara i imorgon ligger någonstans. Är asnervös, blir illamående och skakig när jag tänker på imorgon. Mest för att jag inte har någon aning om VAD som kommer att hända, vill ju gärna ha kontroll på saker då vaaa :p

Hoppas att detta internetet kommer att funka i fortsättningen. Var inne på samma nätverk i fredagskväll, men det funkade inte på hela dagen igår så tror inte det kommer funka så särskilt ofta, men nu har jag iaf uppdaterat om läget lite!

Ha det bra tills vi hörs igen! :D

Kommentarer
Postat av: Marcus

Lycka till med din sightseeing idag!



Och det nätverk du snyltar på, det fungerar kanske bara då modem/internet är på/anslutet. Om innehavaren stänger modemet (anslutningen) t.ex. då han/hon sover eller inte är hemma, så kan du inte snika på det. Skulle tro att det är så.

2010-01-17 @ 12:55:00
Postat av: Maria

Hoppas allt går bra för dig i skolan! Det kommer gå super ska du se :) Kör ditt race så kommer allt gå vägen, du är en toppentjej! Mysig lägenhet du har förresten! Och söt liten kisse :)

2010-01-18 @ 12:59:50

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0