It's so cold

Det är svinkallt i vår lägenhet fastän vi har maxat elementet. Har legat under en filt sedan jag kom in från Ansgars och min 10-minuters runda ute tidigare imorse.
Nu har jag då iaf tagit mig upp från soffan och håller på att fixa iordning mig. Vi ska in till stan och åka skrillisar, och sen ska vi fika tror jag. Jag har långkalsonger på mig, plus strumpbyxor och knästrumpor. Mina ben måste se jättefeta ut nu bara för det.
Har förresten MEGATRÄNINGSVÄRK i min rumpa idag, skojar inte. Pinsamt vad otränad man är, hehe!

Kommentarer
Postat av: Lina Eklund

Ja VET att du inte skojar! Ja har också megaträningsverk i rumpan och benen! Hade svårt att gå ner på stegen från loftsängen imorse. Ja jämrade mig så, å drog ut på d, så Stefan kom å kittlade mig så jag flög ner från stegen som Lina i Emil! Hoppas d e bättre imorn. Annars blir det jobbigt i trappan på jobbet...

2010-01-10 @ 21:22:40

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0