Thank you for nothing

När jag vaknade idag på morgonen så kände jag ingenting av att jag var bakis, toppen liksom! Drack nog 1,5 liter vatten när jag kom hem inatt för att slippa vara bakis. Blev dock lite mer bakis på eftermiddagen, knäppt men så var det. Mådde illa ich lite sådära så låg mest i soffan och ville inte röra mig haha!
Åt iaf mat redan vid 17:30-tiden så nu vet jag itne riktigt vad jag ska göra. Kanske sova? För det verkar verkigen inte vara nått bra på TV heller, tråk.

Flipper iaf på SJ som vill ta 865:- för en ENKEL resa mellan Stockholm-Alvesta i mars på en vanlig onsdag. DET ÄR INTE OKEJ NÅGONSTANS FAKTISKT! Och om jag skulle åkt ända till Hovmantorp skulle det kosta över 1000 spänn. SJUKT! Blir så arg alltså! :@

Kommentarer

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0