The show tonight

Hemma efter en kul kväll. Men som sagt det är Alltid Ida-Lisa och jag som drar först, gamla tanter eller nått haha! Vi började ju förfesta rendan vid 17:30 såatte hahaha! Men sittningen var KUL, och sen drog vi och åt innan vi gick hemmåt (det var nog lika bra det kan man ju säga ^^ ). När jag kom hem fick jag inte av mig mina skor, satt tio minuter och försökte få upp min dubbelknut. Övervägde att sova med skorna på men tillsist fick jag av mig dom, skönt liksom!
Nu borstar jag tänderna och imon har jag tänkt att sova tills jag vaknar, LYX! Plus att jag ska dricka x antal glas med vatten såatt jag int blir bakis imon närjag ska plugga!

Puss&Kram, och godnatt!




pssst; Om ni undrar angående mina rubriktexter så är det fina sångtitlar/sångtextrader såatt ni vet det!

Kommentarer
Postat av: Marcus

Dubbelknutar är döden. En av autisterna har ALLTID ALLTID ALLTID dubbelknut, en gång fick jag nog och klippte upp skosnörena med en sax, haha.



Nu ska jag svepa sista klunkarna av Kir, sedan läsa en stund innan sömnen kommer. Den där Ida-Lisa var förresten en söt liten prick, såg bilderna från den tidigare festen.



8 å 50. Schuup.

2010-01-30 @ 00:36:06

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0