And when you see the light you wanna close your eyes



Äter en äggmacka, har ont i magen och zappar runt mellan de få kanalerna som finns på mamis TV. Om nån timme ska jag hämta Emmelie och sen ska vi åka till Lessebo och kolla på movie och mysa med Linnéa, David, Mattias och kanske några fler. Kommer nog bli mysigt, och det är precis det jag känner för att göra idag. Kom hem från jobbet vid 13:55, fastän jag egentligen inte skulle slutat förens vid 15! Det var så många som jobbade så dom tyckte att jag likaväl kunde gå hem, och det säger jag ju inte nej till. Skulle vila lite när jag kom hem och råkade sova i tre timmar ^^ Men nu borde jag ju iaf inte somna är vi ska kolla på movie ikväll, haha!

Kommentarer

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0