I will lie here awake 'till the morning comes



Igår hade jag en ledig dag som jag tillbringade med Mattias. Vi åkte först till stan och kikade lite. Jag köpte en tjockiströja och drack en chokladmilkshake och sen åkte vi hem och badade. Japp, Mattias lyckades få mig att bada fastän jag inte riktigt är bekväm med det. Dock badade vi hemma hos mammas pojkvän som bor precis vid sjön så han har liksom en privat liten strand, så det var bara jag, min lillasyrra och Mattias som var med och såg det hela, det kunde ju liksom varit hemskare! På kvällen åkte vi alla in till stan och kollade på "Sex and the city 2", himla bra var den måste jag säga. Jag vill också rida på kameler liksom, ska se till att göra det när Mattias och jag ska åka på vår Asien-resa om några år!


Drack chokladmilkshake och hade på mig mina fina strumpisar som det tyvär blev små blodfläckare på lite överallt eftersom jag tydligen inte är så haj på att raka mina ben :(


Till vänster ser ni min nya superfina kattväska från Monki. Alltså, hur fin är den int eliksom? Plus att den är megastor och kostade bara 100:- ! Och så ser ni också min nya tjockiströja som man kan ha som en liten klänning. Mys alltså.

Kommentarer
Postat av: catti

Monki är bäst!!

Hopaps verkligen det kommer till västerås i höst!

2010-07-06 @ 20:59:10
URL: http://catherinerocio.blogg.se/
Postat av: Hanna

tjocktröjan ser helt underbart mysig och skön ut, vart kommer den ifrån? :*

2010-07-06 @ 21:31:02
URL: http://whenwewerewinning.wordpress.com

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0